Funktioner

Komplet løsning til dig som mangler et bookingsystem til din genbrugsbutik

Loppestand har en række funktioner, som har til formål at hjælpe dig med at køre din loppebutik helt enkelt, samt at gøre booking af stande nemt for dine kunder.

Online booking

Online booking

Med online booking giver du dine kunder mulighed for at booke en stand nemt og enkelt. Bookingsystemet er opbygget i trin, og er brugervenligt både på desktop og mobile enheder. Loppestand er en moderne løsning, som giver dine kunder en ekstra god oplevelse, inden de kommer ned i butikken.

Backend booking

Backend booking

Loppestand er designet til at gøre det nemt og overskueligt for dine kunder, at gennemføre en booking gennem vores frontend system. Kontakter kunden dig direkte, er det også muligt at du selv kan udføre bookingen. Denne funktion giver dig muligheden for at oprette dine kunders bestilling manuelt, og uden at dine kunder behøver at gennemgå bookingflowet.

Brugerstyring

Brugerstyring

Brugerstyring er din sikkerhed for, at din butik altid kan være i drift, uden at du skal tænke over, om dine medarbejdere sletter stande, skriver forkerte priser eller opretter kunder forkert. Du bliver selv administrator for bookingsystemet, og den som tager ansvaret for, hvilke roller en medarbejder skal have.

Online betaling

Online betaling

Dine kunder kan betale med mere end 360 forskellige betalingskort og MobilePay. Vi anvender Quick- Pay som indløsningspartner. Det sikrer, at alt hvad du modtager af penge er betalt upfront, så du kan tage godt imod kunden, når de møder dig i butikken, uden at skulle bruge tid på afregning.

Kort over stande

Kort over stande

Som en ekstra funktion, kan du uploade en stand skitse, som giver dine kunder muligheden for at se hvilke stande som ligger bedst eller hvilke stande som er ledige. Det er kundeservice i bookingflowet og en vigtig del af kundens forventninger til deres salg af varer. Du kan få udarbejdet en skitse selv eller betale for en færdig. Vi anbefaler, du planlægger din opstilling i butikken og tester det inden du betaler for skitsen.

Ordreadministration

Ordreadministration

Med ordreadministration samler Loppestand alle data på kunden samt det ID-nummer som følger salget på Loppemodul.dk.

Bookingperioder

Bookingperioder

Loppestand giver dig mulighed for at danne flere perioder når en stand skal bookes. Dermed bestemmer du selv hvor mange perioder, dine kunder skal kunne booke dine stande ud fra. De fleste arbejder i Loppestand med bookingperioder på 1 uge, 14 dage, 30 dage, 90 dage og helt op til 1 år hos de store loppestandsforretninger. Du kan give dine kunder ubegrænsede valgmuligheder, men vi anbefaler 4 perioder, men det er ikke et krav.

Dashboard

Dashboard

Med forskellige farver på oprettede bookinger og deres status, gør vi Loppestands dashboard nemt og overskueligt, og giver dig det bedste overblik over din forretning. Du har mulighed for at se både gennemførte bookinger og deres status. Du vil også nemt kunne se, hvornår en booking udløber, sådan at du kan tage kontakt og gøre kunden opmærksom.

Bookingdage

Bookingdage

Loppestand bookingsystem henviser til hvilke dage som er ledige i din butik. En stand kan altså ikke blive booket uden at standen er ledig i systemet. Det betyder, at du ikke har dobbeltbookede dage på dine stande, og at du nemt og enkelt kan se hvornår dine stande evt. er ledige igen, hvis en kunde vil have en specifik stand.