Funktioner
Komplet løsning til dig som mangler et bookingsystem til din genbrugsbutik
Loppestand har en række funktioner, som har til formål at hjælpe dig med at køre din loppebutik helt enkelt, samt at gøre booking af stande nemt for dine kunder.
Online booking
Online booking
Med online booking giver du dine
kunder mulighed for at booke en
stand nemt og enkelt. Bookingsystemet er opbygget i trin, og er brugervenligt både på desktop og mobile enheder. Loppestand er en moderne løsning, som giver dine kunder en ekstra god oplevelse, inden de kommer ned i butikken.
Backend booking
Backend booking
Loppestand er designet til at gøre
det nemt og overskueligt for dine
kunder, at gennemføre en booking
gennem vores frontend system.
Kontakter kunden dig direkte, er det
også muligt at du selv kan udføre
bookingen. Denne funktion giver
dig muligheden for at oprette
dine kunders bestilling manuelt,
og uden at dine kunder behøver
at gennemgå bookingflowet.
Brugerstyring
Brugerstyring
Brugerstyring er din sikkerhed for,
at din butik altid kan være i drift,
uden at du skal tænke over, om
dine medarbejdere sletter stande,
skriver forkerte priser eller opretter
kunder forkert. Du bliver selv
administrator for bookingsystemet,
og den som tager ansvaret for,
hvilke roller en medarbejder skal
have.
Online betaling
Online betaling
Dine kunder kan betale med mere
end 360 forskellige betalingskort
og MobilePay. Vi anvender Quick-
Pay som indløsningspartner. Det
sikrer, at alt hvad du modtager
af penge er betalt upfront, så du
kan tage godt imod kunden, når
de møder dig i butikken, uden at
skulle bruge tid på afregning.
Kort over stande
Kort over stande
Som en ekstra funktion, kan du uploade en stand skitse, som giver dine kunder muligheden for at se hvilke stande som ligger bedst eller hvilke stande som er ledige. Det er kundeservice i bookingflowet og en vigtig del af kundens forventninger til deres salg af varer. Du kan få udarbejdet en skitse selv eller betale for en færdig. Vi anbefaler, du planlægger din opstilling i butikken og tester det inden du betaler for skitsen.
Ordreadministration
Ordreadministration
Med ordreadministration samler
Loppestand alle data på kunden
samt det ID-nummer som følger
salget på Loppemodul.dk.
Bookingperioder
Bookingperioder
Loppestand giver dig mulighed for at danne flere perioder når en stand skal bookes. Dermed bestemmer du selv hvor mange perioder, dine kunder skal kunne booke dine stande ud fra. De fleste arbejder i Loppestand med bookingperioder på 1 uge, 14 dage, 30 dage, 90 dage og helt op til 1 år hos de store loppestandsforretninger.
Du kan give dine kunder ubegrænsede valgmuligheder, men vi anbefaler 4 perioder, men det er ikke et krav.
Dashboard
Dashboard
Med forskellige farver på oprettede
bookinger og deres status, gør vi
Loppestands dashboard nemt og
overskueligt, og giver dig det bedste
overblik over din forretning.
Du har mulighed for at se både
gennemførte bookinger og deres
status. Du vil også nemt kunne
se, hvornår en booking udløber,
sådan at du kan tage kontakt og
gøre kunden opmærksom.
Bookingdage
Bookingdage
Loppestand bookingsystem henviser til hvilke dage som er ledige i din butik. En stand kan altså ikke blive booket uden at standen er ledig i systemet. Det betyder, at du ikke har dobbeltbookede dage på dine stande, og at du nemt og enkelt kan se hvornår dine stande evt. er ledige igen, hvis en kunde vil have en specifik stand.