Funktioner

Komplet løsning til dig som mangler et bookingsystem til din genbrugsbutik

Loppestand har en række funktioner, som har til formål at hjælpe dig med at køre din loppebutik helt enkelt, samt at gøre booking af stande nemt for dine kunder.

Online booking

Online booking

Med online booking giver du dine kunder mulighed for at booke en stand nemt og enkelt. Bookingsystemet er opbygget i trin, og er brugervenligt både på desktop og mobile enheder. Loppestand er en moderne løsning, som giver dine kunder en ekstra god oplevelse, inden de kommer ned i butikken.

Backend booking

Backend booking

Loppestand er designet til at gøre det nemt og overskueligt for dine kunder, at gennemføre en booking gennem vores frontend system. Kontakter kunden dig direkte, er det også muligt at du selv kan udføre bookingen. Denne funktion giver dig muligheden for at oprette dine kunders bestilling manuelt, og uden at dine kunder behøver at gennemgå bookingflowet.

Brugerstyring

Brugerstyring

Brugerstyring er din sikkerhed for, at din butik altid kan være i drift, uden at du skal tænke over, om dine medarbejdere sletter stande, skriver forkerte priser eller opretter kunder forkert. Du bliver selv administrator for bookingsystemet, og den som tager ansvaret for, hvilke roller en medarbejder skal have.

Online betaling

Online betaling

Dine kunder kan betale med mere end 360 forskellige betalingskort og MobilePay. Vi anvender Quick- Pay som indløsningspartner. Det sikrer, at alt hvad du modtager af penge er betalt upfront, så du kan tage godt imod kunden, når de møder dig i butikken, uden at skulle bruge tid på afregning.

Kort over stande

Kort over stande

Som en ekstra funktion, kan du uploade en stand skitse, som giver dine kunder muligheden for at se hvilke stande som ligger bedst eller hvilke stande som er ledige. Det er kundeservice i bookingflowet og en vigtig del af kundens forventninger til deres salg af varer. Du kan få udarbejdet en skitse selv eller betale for en færdig. Vi anbefaler, du planlægger din opstilling i butikken og tester det inden du betaler for skitsen.

Ordreadministration

Ordreadministration

Med ordreadministration samler Loppestand alle data på kunden samt det ID-nummer som følger salget på Loppemodul.dk.

Bookingperioder

Bookingperioder

Loppestand giver dig mulighed for at danne flere perioder når en stand skal bookes. Dermed bestemmer du selv hvor mange perioder, dine kunder skal kunne booke dine stande ud fra. De fleste arbejder i Loppestand med bookingperioder på 1 uge, 14 dage, 30 dage, 90 dage og helt op til 1 år hos de store loppestandsforretninger. Du kan give dine kunder ubegrænsede valgmuligheder, men vi anbefaler 4 perioder, men det er ikke et krav.

Dashboard

Dashboard

Med forskellige farver på oprettede bookinger og deres status, gør vi Loppestands dashboard nemt og overskueligt, og giver dig det bedste overblik over din forretning. Du har mulighed for at se både gennemførte bookinger og deres status. Du vil også nemt kunne se, hvornår en booking udløber, sådan at du kan tage kontakt og gøre kunden opmærksom.

Bookingdage

Bookingdage

Loppestand bookingsystem henviser til hvilke dage som er ledige i din butik. En stand kan altså ikke blive booket uden at standen er ledig i systemet. Det betyder, at du ikke har dobbeltbookede dage på dine stande, og at du nemt og enkelt kan se hvornår dine stande evt. er ledige igen, hvis en kunde vil have en specifik stand.

Frontend booking

Med Loppestand frontend booking giver du dine kunder en nem og enkel booking af dine loppestande.
Bookingsystemet er opbygget i trin, og er brugervenlig både på desktop og mobile enheder.

Som virksomhed kan du prioritere din markedsføring og dermed sikre, at den trafik du henter ind, kommer direkte ind i bookingsystemet – du kender det fra annoncer som leder kunder ind til produkter i en webshop.

Loppestand frontend booking er en moderne løsning til dig, som vil give dine kunder en ekstra god oplevelse inden de kommer ned i butikken.

Ordreadministration

Loppestand giver dig muligheden for nemt at se hvilke kunder som har købt hvilke stande og i hvilke perioder. 

Vores administrationspanel er brugervenligt og sikrer at du kan give service til kunder, som mangler information til tidligere eller nuværende bookinger. 

Desuden kan du danne dig et overblik over hvilke stande som er lejet ud og hvor mange du har til rådighed i forhold til evt. markedsføring af stande.

Bookingperioder

Loppestand giver dig mulighed for at danne flere perioder i forhold til booking af stande. Dermed kan du selv bestemme hvor mange perioder, du vil have dine kunder skal kunne booke dine stande ud fra. 
De fleste arbejder i Loppestand med bookingperioder på 1 uge, 14 dage, 30 dage, 90 dage og helt op til 1 år hos de store loppestandforretninger.

Du kan give dine kunder ubegrænsede valgmuligheder, men vi anbefaler at du ikke giver dine kunder for mange valg. Vi anbefaler 4 perioder, men det er ikke et krav.

Standtyper

Loppestand tilbyder oprettelse af ubegrænsede standtyper. Du kan som loppestandbutik vælge at give dine stande et nummer eller navne, når du opretter dem. Standnummer eller navn vil altid følge bestillingen i bookingsystemet, så du altid har fuldt overblik over hvilke standtyper som er mest populære.

Loppestandbutikker giver f.eks. deres stande navne som: reol 1, reol 2, luksusstand, børnestand, børnetøj og nummer 1, nummer 2, osv. Der er ikke noget som er rigtigt eller forkert, men det navn du anvender fremgår i bookingen når kunder skal booke, så du skal have et system fra starten af. Ønsker du vejledning er du velkommen til at spørge.

Dashboard

Loppestands dashboard gør det nemt og overskueligt at skabe et overblik over dine stande. Her har du mulighed for at se både, hvilke bookinger der er gennemført, deres status, og du vil også nemt kunne se hvornår bookinger slutter så du eventuelt kan gøre kunder opmærksomme på dette. Med forskellige farver på jeres oprettede bookinger og deres status gør vi Loppestands dashboard nemt og overskueligt, og giver jer det bedste overblik over jeres forretning.

Online betaling

Som kunde skal man ud fra den periode og det antal stande, man har booket betale for løsningen. Med Loppestand bookingsystem vil dine kunder kunne betale med mere end 360 forskellige betalingskort og MobilePay. Vi anvender QuickPay som indløsningspartner på din løsning. Det sikrer at alt hvad du modtager af penge for booking af dine stande er betalt upfront, og du kan tage imod kunden når de møder dig i butikken uden at skulle bruge tid på afregning. 

Du vil blive guidet igennem denne proces sammen med vores konsulent inden for Loppestand bookingsystemet.

Kort over stande

Som en ekstra feature til loppestand bookingsystemet, kan du uploade en standskitse, som giver dine kunder muligheden for at se hvilke stande som ligger bedst eller hvilke stande som er ledige. Det er kundeservice i bookingflowet og en vigtig del af kundens forventninger til deres salg af varer. Du kan få udarbejdet en skitse selv eller betale for en færdig løsning hos Loppestand. Vi anbefaler, du planlægger din opstilling i butikken og tester det inden du betaler for en skitse.

Bookingdage

Loppestand bookingsystem henviser til hvilke dage som er ledige i din butik. En stand kan altså ikke blive booket uden at standen er ledig i systemet. Det betyder, at du ikke har dobbeltbookede dage på dine stande, og at du nemt og enkelt kan se hvornår dine stande evt. er ledige igen, hvis en kunde vil have en specifik stand. 

Brugerstyring

I Loppestand er der taget højde for brugerstyring af backendpanelet. Med denne feature kan du give dit personale rettigheder i systemet. Vi kalder det “roller”, og giver dig de bedste forudsætninger for at personale ikke ændrer priser eller opretter stande forkert m.m. Du bliver Super Admin sammen med Loppestand. Dette giver dig ekstra sikkerhed da vi altid kan lave en back-up af din løsning eller give dig support hvis uheldet er ude.

Backend booking

Loppestand er designet til at gøre det nemmest og mest overskueligt for dine kunder at gennemføre en booking gennem vores frontend system, men skulle en kunde derimod kontakte dig direkte har vi gjort det muligt at udføre en backend booking. Denne funktion giver dig muligheden for at oprette dine kunders bestilling manuelt, og uden at dine kunder behøver at gennemgå bookingflowet.